De overheid en de semi overheid zijn twee verschillende sectoren. Echter kunnen binnen beide een online klantenservice erg handig zijn. Binnen de semi overheid kunnen verschillende bedrijven of organisaties vallen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een ziekenhuis of de Nederlandse Spoorwegen. Deze organisaties zitten dicht tegen de overheid aan. Een online klantenservice kan verschillende kanten op en is ruim inzetbaar. Denk bijvoorbeeld aan solliciteren, vragen over openingstijden of contactgegevens van een bepaald bedrijf. Website bezoekers kunnen zo in ieder geval snel en gemakkelijk de vraag op zoeken.

Een flowbot binnen de overheid- en semi overheid.

Een flowbot is een geautomatiseerde gesprekspartner waar website bezoekers hun vragen aan kunnen stellen. Het voordeel van een flowbot is dat hij begeleid door vragen te stellen. In tegenstelling tot een chatbot, welke alleen maar antwoord geeft. Een flowbot kan je helemaal naar wens instellen en bouwen. Hierdoor kan je er alle kanten mee op en is er voor iedere onderneming een optie. Een flowbot kan je ook buiten openingstijden toe passen waardoor website bezoekers snel en makkelijk als nog hun vraag kwijt kunnen. Komen ze er als nog niet uit met de flowbot? Dan kan de website bezoeker zijn of haar gegevens achterlaten en wordt er de eerstvolgende dag contact opgenomen.

Chatkracht: de online klantenservice expert.

Chatkracht is een jong bedrijf gespecialiseerd in online klantenservice. Denk hierbij aan: Live chat, Flowbots, Chatbots, Facebook en bijvoorbeeld WhatsApp Business. Chatkracht komt graag in contact met bedrijven en organisaties om te kijken hoe zij hun online klantenservice naar een hoger niveau kunnen tillen. Hierbij kijken ze naar wat het beste bij de organisatie past en wat de wensen zijn. Chatkracht komt graag met je in contact over de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee. Neem vrijblijvend contact op!